Yhdettätoista kertaa järjestettävään kilpailuun osallistuu 120 tapahtumatyötä, joista 32 on kansainvälisiä.

Parhaat työt valikoi arvovaltainen tuomaristo, joka koostuu muun muassa Volkswagenilla, Heinekenilla ja Louis Vuittonilla tapahtumaviestinnän ja markkinoinnin parissa työskentelevistä ammattilaisista.

Juhlaan odotetaan tapahtuma-alan ammattilaisista koostuvaa tuhannen hengen yleisöä. Palkintojuhla myös suoratoistetaan ensimmäistä kertaa sosiaalisessa mediassa.

Palkintogaalaa edeltäville kaksipäiväisille messuille odotetaan 4 000 osallistujaa. 19.–20. huhtikuuta järjestettävillä messuilla nähdään näytteilleasettajia Länsi-Euroopasta, Pohjoismaista, Venäjältä, Ukrainasta, Marokosta ja Yhdysvalloista – sekä tietenkin Suomesta.