Vuonna 2002 perustettu Eventgarden on yksi tapahtuma-alan pioneereista. Eventgardenilla on useita konseptoituja tapahtumia kuten palkittu tiimikisa Pako, muita tyky-päivä-konsepteja ja avaimet käteen -tapahtumatuotantoa.

Vuonna 2006 perustettu Revoltti Experience edustaa räätälöityä, rohkeampaa tapahtumatuotantoa.

– Olemme toimineet alalla nyt kymmenen vuotta. Kasvu on ollut tasaista, mutta rahkeet riittävät paljon enempään. Eventgardenin osto osuikin meille sopivaan ajankohtaan. Molemmilla yrityksillä on selkeästi eri kohderymät, joten liiketoiminnan hankinta tuo meille uusia asiakasryhmiä, Revoltti Experiencen toimitusjohtaja Krista von Schantz sanoo.

Von Schantz uskoo Eventgardenin brändin olevan yksi keino erottautua kilpailussa.

– Brändi säilytetään ja siihen tullaan myös investoimaan lisää.

Revoltti Experiencen tiimi on kasvanut sen jälkeen, kun yritys sai vuoden 2016 alussa uudeksi osakkaakseen Mika Haikosen. Haikonen toimii yrityksessä luovana johtajana.

– Hän toi yritykseemme kaivattua brändi- ja markkinointiosaamista. Aiempien palveluiden lisäksi pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme myös markkinointiviestinnän kokonaispalveluita.

Von Schantz sanoo, että liiketoimintakauppa kasvattaa 1,2 miljoonan liikevaihtoa tekevää yritystä useita kymmeniä prosentteja.

– Nousemme nyt 10–15 suurimman toimijan joukkoon. Osaamisellemme on kysyntää. Eventgarden täydentää tarjontaamme entisestään.

Eventgarden siirtyy Revoltti Experiencen tiloihin Mestaritaloon, Helsingin Punavuoreen.

revoltti.fi